Witaj! Logowanie Rejestracja



Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2012 Organizacja
#1
XXX Mistrzostwa Polski DJ-ów- Pioneer DJ Championship 2012
22-23 listopada 2012
 
Odpowiedz
#2
Kolejne informacje:

W Jury na początek:
Sebastian Owczarzak - DJ SEBA - USA, Chicago. Dwukrotny Finalista Mistrzostw Świata DMC i Dwukrotny Mistrz Polski DJ-ów od 1999 roku przebywa na pobyt stały w Ameryce.
DJane CoCo Fay - Germany - Pioneer DJ Team.
DJ Miqro - Organizator i Rezydent After Party Sunrise Festival
DJ V_Valdi - Organizator Electrocity w Klasztorze w Libiążu
DJ Suhy - Trzykrotny Mistrz Polski DJ-ów
DJ Inox - ftb.pl
Łukasz Napora - Czwórka Polskie Radio, Organizator festiwalu Audioliver
DJ Edy – Rezydent i Manager „Club 139” Śmigno Organizator DJ Meetingu

Trwają dalsze rozmowy.

W związku z dobrą współpracą i obustronnym zadowoleniem ze współpracy impreza odbędzie się w Discoplex A4 w Pietna.

Za pierwsze trzy miejsca nagrody Pioneer'a !!!

Za pierwsze konsoleta na CDJ-2000 nexus i DJM-900 Nexus - to tylko rąbek tajemnicy nagród.

Uwaga: będzie zmiana w regulaminie dotycząca zliczania głosów Jurorów wynikających z przyznanych przez nich punktów. Juror podaje sześć osób które wg powinny wejść do finału, ale do finału wejdzie osiem osób. Zmiana taka powinna wyeliminować problem z 2010 roku.

Spodziewajcie się niebawem kolejnych informacji.
 
Odpowiedz
#3
w odpowiedniej grupie na FB się naprodukowałem, tutaj też dodam odnośnie MPDJ

poziom się zatrzymał i jeżeli będzie w takiej formie w jakiej jest to nic się do przodu nie ruszy... wygląda to mniej więcej tak, Housy (wszelkie odmiany), miksowane na 128, pełne frazy, pitche "ósemki"... fraza bitu, breakdow - po tym fraza na przejście, od czasu do czasu efektor... oczywiście bez kucyków, bo na takim etapie nie ma już opcji...

konieczne zmiany... co najmniej 3 odtwarzacze CD, mniej restrykcyjny przepisy co do orginalności nośników (tutaj największy problem, bo wiadomo, że organizują to poole płytowe)... przede wszystkim chodzi o acappelle, sample, ale też rmx, mash-upy itp..., można to uprościć, prawda jest taka, że wielu dobrych DJi nie jeździ na MPDJ bo są kwestię z legalnością, kolejna sprawa to DIGITAL... albo zrobienie innej kategorii, albo wprowadzenie na "uczciwych" zasadach, bez limitów czasowych w stylu 2 minut, w tyle nawet ciężko się do normalnego grania przygotować (w 2011 na MPDJ w Pietnie bardzo dobry manewr z 2 konsoletami został poczyniony)... do tego DIGITAL na dedykowanych kontrolerach itp. itd. DVSach... na tym teraz się robi SHOW... moja propozycja, sądzę, że bardzo ważna to propozycja "dogrywki" po ELIMINACJACH, ew. przed właściwym FINAŁEM, aby w przypadku kontrowersji DJe na podobnym poziomie mogli się dodatkowo wykazać (np. zagranie z losowych kawałków)... pozwoli to uniknąć sytuacji gdy ktoś nauczył się na pamięć na eliminacje, wszedł i spieprzył finał

jeżeli już jesteśmy przy Pietnie, wielu z nas ma daleko, niektórzy specjalnie przyjeżdżają po 100 + KM a nie biorą noclegu, niech wyniki będą jak najwcześniej (!), nawet RANO następnego dnia, ale na prawdę są to spore koszty, a te 50 + osób który "zostają" na wyniki i tak frekwencji dużej NIE ROBII

kolejna sprawa, co z Phobią, czy znowu zostanie "wykreślony" na czas MPDJ z posady rezydenta... bo to są KPINY z samych Mistrzostw i startujących, czy SZEF znowu będzie oceniał?

moim zdaniem BARDZO ZŁY wybór jeżeli chodzi o miejsce organizacji, również z powodu dojazdu... 3 raz północ Polski musi robić ROAD TRIPy
 
Odpowiedz
#4
Cathy Jane napisała, że Phobia nie startuje, więc w takim przypadku Discoplex pod tym względem jest ok Smile
 
Odpowiedz
#5

.pdf   Regulamin Mistrzostw Polski D J'ow 2012 LOGO.pdf (Rozmiar: 230.75 KB / Pobrań: 93)

To wstępna wersja regulaminu i mam nadzieję że ostateczna. Jeżeli będą zmiany to jedynie związane z możliwościami technicznymi- oby nie Smile
 
Odpowiedz
#6
Kilka moich pytań / uwag:

1 sprawa: 2 minuty na podłączenie i ustawienie DVSa wraz z laptopem, którego, jak rozumiem, zawodnik otrzyma tuż przed startem to chyba jakiś żart. Gdzie kalibracja winyli? Gdzie czas na podłączenie systemów, interfejsu, wyważenie ramienia? Co jak np ktoś będzie chciał korzystać z HIDów i w nexusach interfejsy nie zaskoczą?

2 sprawa: grzebanie w czyimś laptopie, za kulisami, bez obecności jego właściciela jest wg mnie trochę ciosem poniżej pasa. Oczywiście nie twierdzę, że jurorzy będą szperać po czyimś laptopie w poszukiwaniu nagich fotek jego dziewczyny, ale who knows, right?

3 sprawa: Czy w myśl zasady pendrive'ów, na laptopie też mają być TYLKO utwory potrzebne do odtworzenia bloku + do 10 alternatywnych? Czy chodzi o np jeden folder (na co wskazywałaby logika)?

4 sprawa: 3ci rok z rzędu pytam, PO CO TE LISTY PLIKÓW?! tracklisty ktoś chce tworzyć z setów? czy chodzi o "wnikliwą" weryfikację legalności utworów polegającą na sprawdzeniu czy nazwa pliku zapisanego na pendrive zgadza się z nazwą wpisaną na liście. Równie dobrze można kupić dowolny remix kawałka, ściągnąć z netu bootlega, zmienić nazwę i grać jako legala. Tam nie ma warunków (i czasu) na odsłuch utworów i wątpię, aby osoba weryfikująca była tak obcykana żeby każdy numer, w każdym remiksie, z każdego gatunku kojarzyć na tyle aby wychwycić takie przekręty. Więc prośba - zrezygnujcie z tej bezsensownej listy. Pozwoli to uczestnikom, którzy ćwicząc w nocy ze środy na czwartek doznają oświecenia, dokonać zmian w programie.

5 sprawa: Co z bootlegami?

6 sprawa: Wg mnie zasada 1CDR - 1 plik jest bez sensu, ponieważ idąc drogą, że ma to służyć "wyrównaniu szans osobom grającym z oryginalnych płyt", powinniśmy albo zakazać używania pendrive'ów (a tymbardziej korzystaniu z LINKa) albo wprowadzić zapis 1 pendrie - 1 mp3. A żeby wyrównać szanse z osobami grającymi z vinyli powinniśmy do tego zabronić korzystania z CUE, trybu CDJ, loopów, zakleić wyświetlacze itp. Chyba wiadomo do czego zmierzam? Każdy gra z czego chce i z czego mu łatwiej.

7 sprawa: kwestia poruszana przez C-tite na FB - czy dozwolona recordboxowa analiza obejmuje ustawienie punktów hotCue, loopów itp. Pozwoliłoby to znacznie urozmaicić programy DJów i pozwoliło na więcej kreatywności. Recordboxa każdy za friko może sobie z internetu pobrać więc myślę że nie są to jakieś fory dla posiadaczy nowszych odtwarzaczy.

8 sprawa: czy recordbox śmigający po linku również liczony jest jako DVS? (warto by to sprecyzować)

Wszystko to co napisałem nie ma na celu hejtowania wszystkiego czego się da a jedynie wyjaśnienie / sprostowanie kwestii oraz dostosowanie regulaminu tak, aby poziom rywalizacji był jak najwyższy i pozwolił DJom "rozwinąć skrzydła". Z mojej strony bardzo duży ukłon w stronę organizatorów za udostępnienie 3 odtwarzacza.
 
Odpowiedz
#7
przyłączam się do wątpliwości kolegi

rzeczywiście te sprawdzenie LIST PLIKÓW jest bez sensu, bo to można obejść na mnóstwo sposobów

JEDYNYM systemem który pozwalałby zweryfikować czy zostały te pliki zakupione byłaby konieczność ZALOGOWANIA się przy przedstawicielu JURY na swoje konto i potwierdzenie kupna (będzie zawsze w historii na stronie)

1 utwór na 1 CD jest IMHO nie tyle trudniejsze technicznie w kwestii szybkości ładowania plików - 1 CAKE z którego zdejmuje się płyty po kolei daję radę, ale UPIERDLIWE pod względem nagrywania - 30 płyt z 1 plikiem + ogólnie CD-AUDIO jest w tej sytuacji najbardziej poszkodowane, bo można lecieć z DVS (waveform) i RB (waveform, cała reszta)
 
Odpowiedz
#8
Witajcie...Kiedyś przyjeżdzało się z vinylami oryginalnymi CD, i problemu nie było....Każdy zagrał to co miało być i było okay...Teraz przez "postęp techniczny" problemów jest wiele,opcji tyle ile możliwości trafienia 6 w totka...Koledzy legale zabieramy i na Jubileuszu ładnie gramy....A swoją drogą podpatrzyłem w zeszłym roku w relacji że Mistrz Polski zagrał z.......pendrivów...No ale to już było....Pozdrawiam i życzę dobrego występu każdemu z Was...Big Grin



Jubileusz zobowiązuje....
 
Odpowiedz
#9
(2-10-2012, 1:12)R.A.F.T.S. napisał(a):  Kilka moich pytań / uwag:

1 sprawa: 2 minuty na podłączenie i ustawienie DVSa wraz z laptopem, którego, jak rozumiem, zawodnik otrzyma tuż przed startem to chyba jakiś żart. Gdzie kalibracja winyli? Gdzie czas na podłączenie systemów, interfejsu, wyważenie ramienia? Co jak np ktoś będzie chciał korzystać z HIDów i w nexusach interfejsy nie zaskoczą? praktycznie jest 2 min + ok 5 min ( z siedmiu ze dwie minuty będzie sie poprzednik zbierał) Jeżeli nie jesteś pewny czy zdążysz to zrezygnuj z DVS Smile

2 sprawa: grzebanie w czyimś laptopie, za kulisami, bez obecności jego właściciela jest wg mnie trochę ciosem poniżej pasa. Oczywiście nie twierdzę, że jurorzy będą szperać po czyimś laptopie w poszukiwaniu nagich fotek jego dziewczyny, ale who knows, right? Laptop i tak musi być "czysty": oryginalny windows i pozostałe programy, a sprawdzenie pod względem plików muzycznych to moment, nie trzeba grzebać w całym laptopie.

3 sprawa: Czy w myśl zasady pendrive'ów, na laptopie też mają być TYLKO utwory potrzebne do odtworzenia bloku + do 10 alternatywnych? Czy chodzi o np jeden folder (na co wskazywałaby logika)?dokładnie- tylko utwory potrzebne do odtworzenia bloku _ 10 zapasowych + 10 sampli - oryginalnych z prawami autorskimi.

4 sprawa: 3ci rok z rzędu pytam, PO CO TE LISTY PLIKÓW?! tracklisty ktoś chce tworzyć z setów? czy chodzi o "wnikliwą" weryfikację legalności utworów polegającą na sprawdzeniu czy nazwa pliku zapisanego na pendrive zgadza się z nazwą wpisaną na liście. Równie dobrze można kupić dowolny remix kawałka, ściągnąć z netu bootlega, zmienić nazwę i grać jako legala. Tam nie ma warunków (i czasu) na odsłuch utworów i wątpię, aby osoba weryfikująca była tak obcykana żeby każdy numer, w każdym remiksie, z każdego gatunku kojarzyć na tyle aby wychwycić takie przekręty. Więc prośba - zrezygnujcie z tej bezsensownej listy. Pozwoli to uczestnikom, którzy ćwicząc w nocy ze środy na czwartek doznają oświecenia, dokonać zmian w programie.Jest to oficjalna impreza i gramy z legalnych utworów/plików itd Jeżeli jesteś nieuczciwy i chcesz próbować oszukiwać to próbuj , może Ci się uda ale czy kradnąc utwory z netu, wprowadzając w błąd jurorów itd to zasługujesz na tytuł Mistrza ?? a jak wyjdzie że oszukiwałeś i rozejdzie się na FB i innych to jak popatrzysz sobie w twarz ?? - To oczywiście nie do Ciebie kierowane tylko tych którzy mogliby próbować. Smile

5 sprawa: Co z bootlegami? Jeżeli zakupisz wraz z prawami autorskim to taki bootleg jest legalnym utworemSmile

6 sprawa: Wg mnie zasada 1CDR - 1 plik jest bez sensu, ponieważ idąc drogą, że ma to służyć "wyrównaniu szans osobom grającym z oryginalnych płyt", powinniśmy albo zakazać używania pendrive'ów (a tymbardziej korzystaniu z LINKa) albo wprowadzić zapis 1 pendrie - 1 mp3. A żeby wyrównać szanse z osobami grającymi z vinyli powinniśmy do tego zabronić korzystania z CUE, trybu CDJ, loopów, zakleić wyświetlacze itp. Chyba wiadomo do czego zmierzam? Każdy gra z czego chce i z czego mu łatwiej. Jest to utrudnienie. Myślę że mając takie możliwości sprzętowe to grać z CD lub CDR będą się decydowali tylko Ci którzy chcą być wyżej ocenieni za trudność ( podobnie jak z winyli) skomplikowanie itd. Większość mając wybór pewnie wybierze penySmile

7 sprawa: kwestia poruszana przez C-tite na FB - czy dozwolona recordboxowa analiza obejmuje ustawienie punktów hotCue, loopów itp. Pozwoliłoby to znacznie urozmaicić programy DJów i pozwoliło na więcej kreatywności. Recordboxa każdy za friko może sobie z internetu pobrać więc myślę że nie są to jakieś fory dla posiadaczy nowszych odtwarzaczy. tak obejmuje Smile

8 sprawa: czy recordbox śmigający po linku również liczony jest jako DVS? (warto by to sprecyzować) nie bardzo rozumiem ale swoją drogą aż tak dobrze nie znam się. Jeżeli sie nie mylę to utwory przygotowujesz w rekorboxie a potem grając wkładasz pena , wczytujesz utwory ( po linku do wszystkich CDJ) i masz ustawienia zapisane , - może się mylę Smile nie wiem o co chodzi z tym rekorboxem jako DVS, ale raczej to niemożliwe żeby rekordbox był jako DVS.
Wszystko to co napisałem nie ma na celu hejtowania wszystkiego czego się da a jedynie wyjaśnienie / sprostowanie kwestii oraz dostosowanie regulaminu tak, aby poziom rywalizacji był jak najwyższy i pozwolił DJom "rozwinąć skrzydła". Z mojej strony bardzo duży ukłon w stronę organizatorów za udostępnienie 3 odtwarzacza.
mam nadzieję że udało mi się rozwiać niepewności i niezrozumiałości regulaminu. Odpowiedzi są przy pytaniach kursywą i pogrubieniem.
 
Odpowiedz
#10
odnośnie punktu 8

CDJ2000/900 w systemie LINK gdzie do Routera podłączymy jeszcze Komputer (przewodowo lub bezprzewodowo - działa także na pierwszej generacji CDJ2000) umożliwia granie plików BEZPOŚREDNIO z komputera z Recordboxa... pendrivy/sd są niepotrzebne, CDJe wyświetlają listę plików którą ma Recordbox na kompie

odnośnie Legalności...

całym problem nie jest samo sprawdzanie, tylko MAŁA ilość dostępnych plików, która nie pozwala zbytnio na modyfikację programu, nawet nie chodzi o nagrania, ale o SAMPLE itp.
na etapie eliminacji sprawdzanie może być pobieżnie, jeżeli będą wątpliwości to można dokładnie sprawdzić FINALISTÓW - i tak jak piszę, czy rzeczywiście kupili pliki w sklepie, bo faktury itp. itd. można podrobić
 
Odpowiedz
#11
tak !! będą sprawdzani tylko Ci którzy wejdą do finału Smile to raptem 8 osób do sprawdzenia więc luzik. Sprzęt jest podłączony i nie można przepinać. Z Twojej wypowiedzi rozumiem że chcesz podłączyć laptopa z rekordboxem i to ma być jak DVS ?? Laptop będzie jako urządzenie magazynujące a CDJ nie będzie jako sterownik tylko jako urządzenie odtwarzające pobierające pliki zamiast z pena to z laptopa. To raczej nie jest DVS gdzie CDJ jest sterownikiem do tego co dzieje się w laptopie.
 
Odpowiedz
#12
Zgadza się RB pod CDJ jest tylko nośnikiem a nie DVS'em, jedyne co więcej daje RB to odsłuchanie sobie 4 tracku w kolei na CUE w djm900, ale odsłuch trzeba sterować za pomocą kompa a więc chyba nie będzie na to czasu Smile

God is a DJ, and the World is a Dancefloor...
[Obrazek: ub.png]
 
Odpowiedz
#13
rozumiem, że ja zgodnie z punktem 22 regulaminu startować NIE mogę?
 
Odpowiedz
#14
Odnośnie punktu 2 i 3 - czyli zakładając, że ktoś ma jednego laptopa, musi formatować cały dysk, i postawić od nowa system, żeby móc zagrać 30 utworów?

Ad. 4 - co do legalności nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń. Pytanie tylko, czy ta lista jest niezbędna w procesie weryfikacji utworów? Równie dobrze można po prostu porównać listę utworów z utworami na penie oraz skorzystać z metody zaproponowanej przez C-Tite'a - laptop z internetem i logowanie się na beatporta w celu sprawdzenia czy dany utwór został kupiony. Ewentualnie są jeszcze odpowiednie informacje w tagach kupionych (lub ściągniętych z zippyshare'a) utworów

Ad. 5 - a co jeżeli bootlegów kupić nie można bo nie zostały oficjalnie wydane, a ich producent np kupił i wykorzystał sam wokal a podkład stworzył samodzielnie od podstaw?
 
Odpowiedz
#15
(2-10-2012, 20:20)c-tite napisał(a):  rozumiem, że ja zgodnie z punktem 22 regulaminu startować NIE mogę?

Dobrze rozumiesz Smile
 
Odpowiedz
#16
ok dzięki
 
Odpowiedz
#17
(2-10-2012, 21:26)R.A.F.T.S. napisał(a):  Odnośnie punktu 2 i 3 - czyli zakładając, że ktoś ma jednego laptopa, musi formatować cały dysk, i postawić od nowa system, żeby móc zagrać 30 utworów?Sytsem rozumiem że każdy ma legalny Smile i nie musi formatować wystarczy, że na imprezie pożyczy laptopa z legalnym system i wgra swoje utwory. To oczywiście jeżeli się bardzo uprze żeby grać z DVS-a

Ad. 4 - co do legalności nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń. Pytanie tylko, czy ta lista jest niezbędna w procesie weryfikacji utworów? Równie dobrze można po prostu porównać listę utworów z utworami na penie oraz skorzystać z metody zaproponowanej przez C-Tite'a - laptop z internetem i logowanie się na beatporta w celu sprawdzenia czy dany utwór został kupiony. Ewentualnie są jeszcze odpowiednie informacje w tagach kupionych (lub ściągniętych z zippyshare'a) utworów Na prawdę nie rozumiem młodych DJ-ów, my musieliśmy maluchem jechać do Berlina stać na granicy 5-6 godzin. młodzi na wyciągnięcie ręki a właściwie na kliknięcie myszką mogą kupić utwór i narzekają. Musieliśmy dźwigać walizy z winylami, młodzi noszą peny i ciężko im wziąć teczkę z Fakturami, Nagrody za ok 50 tyś złotych jak nie więcej i ciężko wypełnić listę utworów. Szok. oczywiście osobie sprawdzającej łatwiej jest porównać rachunki z listą niż grzebanie w necie.

Ad. 5 - a co jeżeli bootlegów kupić nie można bo nie zostały oficjalnie wydane, a ich producent np kupił i wykorzystał sam wokal a podkład stworzył samodzielnie od podstaw? Jeżeli nie zostały oficjalne wydane z powodu braku praw autorskich do wokalu to taki bootleg jest piratem z wykorzystanym wokalem bez zgody właściciela praw autorskich do tekstu i praw pokrewnych do wykonania wokalu

 
Odpowiedz
#18
(3-10-2012, 21:17)SzWSz. napisał(a):  Sytsem rozumiem że każdy ma legalny Smile i nie musi formatować wystarczy, że na imprezie pożyczy laptopa z legalnym system i wgra swoje utwory. To oczywiście jeżeli się bardzo uprze żeby grać z DVS-a
A kto w dzisiejszych czasach ma "gołego" laptopa? tym bardziej, zwykli "śmiertelnicy" mają multum piratów na dysku (filmy, gry, muzyka, programy) a odpowiedzialności przecież za kogoś brać nie ma sensu. Tak więc, tak jak mówiłem, pozostaje tylko format dysku i postawienie systemu "od nowa" żeby móc zagrać 30 utworów... i to ma być krok do przodu i "pójście na rękę" DJom grającym z DVS?


Na prawdę nie rozumiem młodych DJ-ów, my musieliśmy maluchem jechać do Berlina stać na granicy 5-6 godzin. młodzi na wyciągnięcie ręki a właściwie na kliknięcie myszką mogą kupić utwór i narzekają. Musieliśmy dźwigać walizy z winylami, młodzi noszą peny i ciężko im wziąć teczkę z Fakturami, Nagrody za ok 50 tyś złotych jak nie więcej i ciężko wypełnić listę utworów. Szok. oczywiście osobie sprawdzającej łatwiej jest porównać rachunki z listą niż grzebanie w necie.
Nie chodzi mi o "problem" z wzięciem faktury za kawałki czy ich zakupem tylko o problem z (wg mnie bezsensownym) wpisywaniem podczas rejestracji listy utworów które zamierza się wykorzystać (której zmienić nie można). Bo ta metoda weryfikacji jest równie skuteczna jak używanie wełnianej skarpety jako antykoncepcji... I owszem, też wolałbym wziąć walizę wosku i się nie bawić w to wpisywanie tylko zagrać to co mi się podoba i móc dzień przed imprezą zbudować sobie program od nowa, ale niestety z winyli nie gram już od dawna, dlatego powinienem klęczeć na grochu nie mając prawa nazwać się "PRAWDZIWYM" DJem, bo zaprzedałem swoją analogową duszę cyfrowej bestii...

Jeżeli nie zostały oficjalne wydane z powodu braku praw autorskich do wokalu to taki bootleg jest piratem z wykorzystanym wokalem bez zgody właściciela praw autorskich do tekstu i praw pokrewnych do wykonania wokalu
Ok, ale co gdy ktoś stworzył całkowicie nowy numer, od podstaw, bez żadnych wstawek i nie wydał go, nie dlatego że ktoś posądził go o piractwo tylko dlatego, że stwierdził, iż lepiej wyjdzie na tym jak udostępni go w sieci za free, roześle do rezydentów itp i sam będzie się promował? Bo z labelami wiadomo jak jest... "podpisz kontrakt, dostaniesz 1% od dochodu i bez naszej zgody nie możesz puścić bąka..." Czy taki utwór będzie dopuszczony do użytku? Czy trzeba mieć jakiś papier / zgodę na publiczne odtwarzanie od jego autora?

Wychodzi na to, że najlepiej jest grać z oryginalnych, "jedynych i słusznych" płyt klubów płytowych, a tych idących z duchem czasu trzeba zgnoić, nawytykać i zniechęcić niedopracowanym (lub celowo tak ułożonym) regulaminem... a później żale do kamery "nooo poziom był słaby... to nie to co kiedyś..."
 
Odpowiedz
#19
Witam, pozwolę sobie na niekrótką refleksję... Na początku słowa uznania dla organizatorów za profesjonalne podejście do Mistrzostw. Co do regulaminu jest on przejrzysty, oczywiście można mieć jakieś "ale" co do któregoś punku itp. jednak pamiętajmy jedno regulamin dotyczy wszystkich uczestników! Podkreślam wszystkich, więc nie rozumiem zbytnio ubolewania co poniektórych kandydatów na MP 2012. Wynika z tego, że powyżsi DJ`e są geniuszami za konsoletą, a Mistrzostwa Polski ich ograniczają, organizacyjnie i sprzętowo... no cóż więc może sobie odpuścić...? Można to porównać do sytuacji, kiedy ktoś dostaje MB klasy S, ale nie jest zadowolony bo nie ma w nim wydechu Remusa... Zobaczcie co wyprawia DJ Craze z dwoma gramofonami i 2-kanałowym mixerem. Poza tym jestem ciekaw jak brzmi definicja DJ`a mistrza... Czy prześciganie się kto wypuście najwięcej źródeł dźwięku w jednym czasie, lub też zmiksowanie jak najwięcej utworów w najkrótszym czasie ma sens? Oczywiście są to umiejętności niezaprzeczalne jeśli ktoś to robi dobrze, tylko jest też takie powiedzenie "co za dużo to i świnia nie chce..." Coraz częściej można zaobserwować takie sety, gdzie jest dużo chaosu spowodowanego chęcią pokazania swoich umiejętności, a niewiele treści muzycznej i jak to się ma do słuchacza, człowieka na parkiecie? Cieszy mnie fakt pojawiania się w Jury osób związanych z mniej komercyjną sceną klubową. Mam nadzieję, że z czasem będzie mniej wixy. Pozdrawiam
 
Odpowiedz
#20
z jednej strony piszesz o Craze... gdzie turntabliści w showcase'ach z definicji nie grają muzyki dla "parkietu" tylko pokazują umiejętności, a za chwilę o treści muzycznej i słuchaczy na parkiecie... zdecyduj się

oraz rok rocznie do regulaminu zgłaszane są zastrzeżenia lub poprawki, ale głównie w celu jego polepszenia i zwiększenia poziomu na MPDJ, tyle...

ja uważam, że MPDJ powinień być zdecydowanie ponad zmiksowanie kilku numerów, żeby tylko się parkiet bawił... bo to akurat potrafi niemal każdy
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości