Witaj! Logowanie Rejestracja



Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DJ's DAY 2011
#1
W tym temacie pojawią się po 10 Marca, informacje na temat organizacji DJ's DAY 2011. W tym roku z inicjatywy DJ'ów forumowiczów DJ's Day będzie w miesiącu Czerwiec i tradycyjnie będzie trwał dwie noce. ( trzy dni) Smile Więcej informacji szukajcie w tym temacie po 10 Marca, a o inicjatywie możecie poczytać w temacie: Nieśmiałe rozmowy .......
 
Odpowiedz
#2
Na dzień dzisiejszy tj 11 marca mogę napisać, że wczorajsze rozmowy w ośrodku były pomyślne. Termin DJ's Day 2011 to 22 czerwca Środa ( zakończenie roku szkolnego ) i 23 czerwca Czwartek ( wolne - Boże Ciało) . Impreza będzie plenerowa , przewidujemy ( nie wiem czy uda się załatwić) pieczonego Dzika. Załatwione jest już nagłośnienie 2 x 7 kW. Będzie prezentacja sterowników midi i innego sprzętu dla DJ-ów. Już wiemy że będzie Pioneer, Native Instruments, Denon, ADJ, AKAI, czekamy na potwierdzenia z innych firm. Planujemy też mini konkurs muzyczny z nagrodą 2 tys złotych dla zwycięzcy, ale o szczegółach dopiero jak będziemy mieli wszystko dopięte ze sponsorem nagrody. DJ Adaś idealnie spisuje się jako osoba odpowiedzialna za współorganizację, za co już jestem pełen uznania.
 
Odpowiedz
#3
No to czekamy na info Smile Zapowiada się nieźle Big Grin
 
Odpowiedz
#4
już się nie mogę doczekać kiedy opublikujemy szczegóły i jaka będzie Wasza reakcja na naszą propozycje... Smile
God is a DJ, and the World is a Dancefloor...
[Obrazek: ub.png]
 
Odpowiedz
#5
czyli kiedy to będzie ??
i mam pytanie jak jest w końcu załatwiona kwestia ośrodka ?? cały ośrodek jest zamknięty i do "naszej dyspozycji" czy każdy sobie na własną łapę będzie załatwiał domki ?? ja już dzisiaj mówię że przyjeżdżam do skarżyska dwa dni wcześniej z kumplami i rozkładamy się w domku nr 10 (taka tradycja)
//Sygnatura niezgodna z regulaminem (20 punkt)

[Obrazek: ub.png]
 
Odpowiedz
#6
Mała zachęta: mamy już ustalony Grill na, którym oprócz kiełbasek będzie za miast Rabczańskiego barana, Skarżysko ( mam nadzieję, że nie ) Kamienny pieczony DZIK. Smile
 
Odpowiedz
#7
Panowie wiadomo już coś na temat terminu kiedy miało by to być bo pasuje jakiś urlop w pracy załatwić więc fajnie by było coś wiedzieć. a tak swoją drogą można by było założyć jakiś temat z dojazdem bo jak ktoś by miał jechać sam to mógłby po drodze kogoś zgarnąć Smile ja Jade z Krakowa mam 3 miejsca wolne jak na razieSmile
 
Odpowiedz
#8
Przemku trzeba czytać każdy post Tongue
Robert już napisał wcześniej
"Termin DJ's Day 2011 to 22 czerwca Środa ( zakończenie roku szkolnego ) i 23 czerwca Czwartek ( wolne - Boże Ciało)"

A więc z terminem na przedłużenie długiego weekendu nie powinno być Smile
God is a DJ, and the World is a Dancefloor...
[Obrazek: ub.png]
 
Odpowiedz
#9
O kurde faktycznie umknęło miTongue a jak jest z rezerwacjami tych domków?? sami to mamy sobie załatwić czy jest jakaś osoba odpowiedzialna za to i czy jest jakaś cena specjalna dla nas??
 
Odpowiedz
#10
Jest wynegocjowana specjalna cena ale jeszcze umowa jest nie podpisana więc nie rezerwujemy i innych rzeczy do czasu podpisania umowy Smile
 
Odpowiedz
#11
pewne natomiast jest to że ja i tak przyjadę ze dwa dni wcześniej i rozkładam się browarem i znajomymi w domku nr 10 Tongue
Natomiast mam pytanie Robercie i Adamie co już jest bankowo załatwione ze sprzętu i jak planujecie zorganizować pokazy ??
//Sygnatura niezgodna z regulaminem (20 punkt)

[Obrazek: ub.png]
 
Odpowiedz
#12
No to jedziemy Smile
 
Odpowiedz
#13
jak tam panowie z tą umową i tymi rezerwacjami?? wiadomo coś więcej
 
Odpowiedz
#14
Właśnie wróciłem z Targów. Umowa podpisana dotarła. Postaram się w ciągu 2-3 dni podać już konkretne informacje . Muszę najpierw dla Ristoffa zarezerwować domek nr 10 Smile potem podam hasło na jakie będziecie mogli dokonywać rezerwacji. Zasada jest taka że dostajemy na noclegi 50% zniżki przy pełnym wykorzystaniu. Czyli domek ośmio-osobowy dla ośmiu osób kosztuje 80 zł( za dobe), ale dla sześciu kosztuje 60 zł + dwa razy wolne miejsce po 20 zł czyli 100 zł , dla czterech osób 120 zł. Opłaca się za tym skompletować osiem osób do jednego domku. W domku jest kuchnia, łazienka i dwa pokoje 4 osobowe. Na chwilę obecną wiem że będzie jako gwiazda DJ Omen z imprezą Green Light Party promującą Lubuski Gin z Tonikiem (z tym związany będzie konkurs z nagrodą). Nexbeat przygotuje blok muzyczny z pokazem możliwości wykorzystania sprzętu prezentowany przez Mistrza Polski DJ-ów - C-Tite ( pewnie czytając własne się dowiedział , ale Marcin jeszcze nie miał kiedy się z nim skontaktować i ustalić Smile ) Łatwiej było nam to uzgodnić we Frankfurcie niż w Polsce Smile o ADJ , Denonie i Pionerze już pisałem wcześniej. Resztę napisze jak trochę się ogarnę po targach a pewnie jeszcze krótka relację z targów i wyczynów Brewki napiszę . ( spotkaliśmy się, wesoło było i mocno Smile, ale o tym w innym temacie )
 
Odpowiedz
#15
właśnie się dowiedziałem :]
haha
oczywiście będe
 
Odpowiedz
#16
no to czekamy z niecierpliwoscią. a mam pytanie czy bedzie tak jak w rabce że Dj`e bedą mogli zaprezentować swoje 15-20 min sety??
 
Odpowiedz
#17
(11-4-2011, 19:34)przemekdj napisał(a):  no to czekamy z niecierpliwoscią. a mam pytanie czy bedzie tak jak w rabce że Dj`e bedą mogli zaprezentować swoje 15-20 min sety??

Tak , tym zajmował się będzie DJ Adaś Smile ( w swoim czasie będzie przyjmował zgłoszenia) Pracujemy nad aktualizacja strony http://www.djsday.pl jak będzie gotowa to damy znać Smile
 
Odpowiedz
#18
Wiem że nudze ale co z tym hasłem do rezerwacji??
 
Odpowiedz
#19
Pozostały do rezerwacji domki od 2 do 9 ( 10 jest dla Ristoffa) dzwonicie i rezerwujecie podając osiem osób do domku na hasło "DJsDay" .

PS mam problem z netem więc dzięki uprzejmości wszedłem tylko na chwilę, reszta informacji powinna być dostępna na stronie djsday.pl pewnie już za dni parę Smile Tam będzie też regulamin konkursu i mini plakat do pobrania i zamieszczenia na swoich profilach FB i NK oraz lista zgłoszeniowa tych, którzy chcieli by zaprezentować swoje mini bloki muzyczne.

Ja jestem po za zasięgiem , sorry.
 
Odpowiedz
#20
no to ja mam kilka pytań na dzień dobry (booże wczoraj po raz kolejny zgubiłem głowę ... dobrze że kamer nie było w okolicy Tongue )
Robercie imprezę graną robimy w którym miejscu ośrodka ?? na "scenie" plażowej obok tego baseniku czy na scenie koncertowej w "muszli" bliżej głównego budynku ?? dwa jak to jest z tymi domkami czy ta super cena promocyjna obowiązuje tylko 22 i 23 czerwca czy da się tak załatwić że jak przyjadę z moją starą rejowską ekipą odświeżać nieśmiertelne wspomnienia z naszego zlotu 2009 dzień lub dwa wcześniej to też będziemy mogli liczyć na mały bonus za ogólnopolskie reklamowanie ich ośrodka i przyciąganie turystów Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

dla ludzi osób które są ciekawe jak MNIEJ WIĘCEJ wygląda ośrodek TUTAJ podaję link do kanału YouTube mojego forum i tam jest kilka filmików z naszego zlotu - co prawda są nie najlepszej jakości ale ogólny zarys rozłożenia ośrodka i jego potencjału imprezowego można z nich wyłapać Smile .... tylko polecam NIE oglądać przy dzieciach i młodzieży szkolnej bo byliśmy wtedy w bardzo dobrym humorze Tongue
//Sygnatura niezgodna z regulaminem (20 punkt)

[Obrazek: ub.png]
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Browsing: 1 gości